Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. obsługi i monitorowania projektów w Oddziale Realizacji Projektów II Wydziału Wdrażania PO KL i RPO WL – 2 etaty.

Symbol oferty
2/2016
Jednostka ogłaszająca
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ul. Obywatelska 4 20-092 Lublin
Data ogłoszenia
2016-04-07
Termin składania dokumentów
2016-04-18
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1.WYKSZTAŁCENIE: wyższe .2.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: nie wymagane. 3.WIEDZA: znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, znajomość europejskich i krajowych polityk dotyczących rynku pracy, znajomość funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, znajomość problematyki rynku pracy, znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, znajomość kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o pomocy publicznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o ochronie danych osobowych. WYMAGANIA DODATKOWE: 1.WYKSZTAŁCENIE: studia podyplomowe z zakresu Funduszy Strukturalnych. 2.DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 1 rok doświadczenia przy wdrażaniu Europejskiego Funduszu Społecznego 3.WIEDZA: nie wymagana. ZAKRES KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI: umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, umiejętność organizowania pracy własnej, samodyscyplina, kreatywność, zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność komunikowania się i zdolność do prowadzenia negocjacji, odporność na stres zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, gotowość uczenia się.

Zakres obowiązków

1.Monitorowanie i nadzór postępów realizacji umów o dofinansowanie projektów. 2. Sporządzanie aneksów do realizowanych umów o dofinansowanie projektów, decyzji, uchwał, 3. Weryfikowanie i opiniowanie zmian w realizowanych projektach zgłaszanych przez beneficjentów, 4. Rozstrzyganie bieżących problemów i współpraca z beneficjentami, 5. Weryfikacja formalno – rachunkowa i merytoryczna wniosków o płatność, 6. Przekazywanie informacji do Oddziału Koordynacji i Obsługi finansowej EFS niezbędnych do sporządzania zleceń płatności oraz dyspozycji przelewu, 

7. Odzyskiwanie środków podległych zwrotowi w zakresie wniosków o płatność weryfikowanych przez Oddział, 8. Wyjaśnianie zwrotów dokonywanych przez beneficjentów, 9. Prowadzenie rejestru kwot wycofanych, odzyskanych i do odzyskania (rejestr obciążeń na projekcie), 10. Sporządzanie prognoz wydatków oraz zestawień poniesionych wydatków w zakresie merytorycznym Oddziału, 11. Informowanie o ujawnionych nieprawidłowościach w realizacji projektów zgodnie z przyjętymi procedurami, 12. Obsługa systemów informatycznych, przygotowanie zbiorczych informacji z wykorzystaniem systemów informatycznych, 13. Sporządzanie informacji do sprawozdań (okresowych, rocznych i końcowych) o stanie realizacji Działań z zakresu merytorycznego Oddziału, 14. Monitorowanie udzielonej pomocy publicznej, 15.Opracowanie instrukcji wykonawczych oraz przygotowanie wytycznych programowych jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych z zakresu merytorycznego Oddziału.

Wymagane dokumenty

1.podpisany list motywacyjny i CV, 2.podpisany kwestionariusz osobowy, 3.podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4.podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, 5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie opatrzone podpisem właściciela, 6.kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności, 7.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

1. Miejsce świadczenia pracy: Lublin. 2. Praca na pełny etat. 3. Praca przy komputerze.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Lublinie w kwietniu 2016 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ul. Obywatelska 4 20-092 Lublin Kancelaria Ogólna (II piętro, pok. 216 )

Uwagi

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zaklejonej i opisanej kopercie (imię i nazwisko, adres oraz numer oferty – 2/2016). Dokumenty złożone w innej formie nie będą rozpatrywane. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Oddziale Kadr Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie (II piętro, pok. 204) w ciągu pięciu dni roboczych po ogloszeniu wyniku naboru. Informacja o terminie i miejscu kolejnych etapów konkursu oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.wup.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie, ul. Obywatelska 4 (II piętro). Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r, poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm).


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Aneta Kosierb
Dodano do BIP dnia 07-04-2016 15:12:44